دهکده دانلود رایگان
مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

 دانلود مجموعه ابزارهای ویندوز

Windows Sysinternals Suite 11.1

 

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

Sysinternals Suite شامل مجموعه ای از نرم افزارهای کوچک و بسیار کاربردی است. بعد از چند سال از ارائه این مجموعه توسط گروه توسعه و برنامه نویسی آن، به قدری محبوب شد کهمایکروسافت تصمیم گرفت امتیاز آن را خریداری کند. به همین دلیل اکنون چند سالی است که این مجموعه با نام Windows Sysinternals Suite منتشر میشود.

 

نسخه جدید مجموعه نرم افزاری Windows Sysinternals Suite شامل 72 برنامه مختلف برای استفاده بهینه از امکانات ویندوز است. و هر کدام از این برنامه ها برای یک هدف خاص طراحی شده اند. استفاده از این ابزارها باعث میشود بتوانید مدیریت بهتری روی ویندوز خود داشته باشید.

 

از جمله کارهایی که میتوانید توسط این ابزارهای کوچک انجام دهید میتوان به این موارد اشاره کرد :

- دسترسی و مدیریت بوت ویندوز

- بررسی مشکلات دیسک سخت

- نظارت بر پورت های سیستم

- نمایش برنامه و پروسس های در حال اجرا

- مدیریت پسورد ها

- بهینه سازی رجیستری


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، بهینه سازی ویندوز، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, ] [ 23:57 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار اطلاع از دریافت ایمیل در جیمیل

Gmail Notifier Pro 5.2

 

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

به سرویس های ایمیلی مثل Gmail و Yahoo در اصطلاح وب میل (Web Mail) گفته میشود. یعنی برای ارسال و دریافت ایمیل در این سرویس ها نیاز به نرم افزار حانبی ندارید و توسط مرورگر ویندوز میتوانید به ایمیل خود دسترسی داشته باشید.

 

هرچند این یک مزیت بزرگ است، اما مشکلاتی هم دارد. مثلا برای اطلاع از اینکه ایمیل جدیدی دارید یا خیر باید هربار مرورگر خود را باز کرده و وارد آدرس جیمیل شوید و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید.

 

در این مطلب میخواهیم نرم افزاری به شما معرفی کنیم که نه تنها میتواند جیمیل شما را مدیریت کند، بلکه به محض دریافت ایمیل جدید شما را مطلع میسازد.

 

نرم افزار Gmail Notifier توسط خود گوگل به عنوان یک ابزار استاندارد برای مدیریت ایمیل های Gmail معرفی شده است. توسط این نرم افزار میتوانید بدون وارد شدن به ایمیل خود از طریق مرورگر، کلیه کارها (مثل دریافت ایمیل، ارسال ایمیل، دسته بندی ایمیل ها و ...) را انجام دهید.

 

بزرگ ترین مزیت این نرم افزار این است که میتواند ایمیل شما را به طور مرتب چک کرده و به محض دریافت ایمیل جدید با یک هشدار (آلارم) شما را با خبر کند. به این ترتیب میتوانید به سرعت از دریافت ایمیل جدید با خبر شوید.

 


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, ] [ 23:52 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

جدید >>>> 92/12/26 ، 19:15 

سلام ، ما مدرسه را خیلی وقت هست تعطیل کردیم منتظر خبرتون هستمم

البته سه شنبه صبح فکر نکنم برسم 


موضوعات مرتبط: تیام و هانی ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, ] [ 18:11 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 سلام

امروز بعد از دو روز که نتم قطع بود اومدم وبلاگم را اپ کنم ، دیدم نظرات خصوصی زده 2 ، تعجب کردم گفتم به غیر از هانی کی نظر میگذاشت اونم خصوصی ، بعد که رفتم دیدم خودت هستی خیلی خوشحال شدم انقدر که نمیتونم توصیف کنم ، اخه خودت گفته بودی تا 15 فروردین نت نداری تعجب کردم غافل گیرم کردی مر3000000000 . از الان تصمیم گرفتم تو این مدت هر وقت اومدم تو نت یک مطلب برات بزارم اول همه ی مطالب هم تاریخ بزنم .

جدید >>>> 92/12/25 ، 23:50

از لحظه ای که رفتی لحظه به لحظه حالم بدتر میشه ، میام روم مدت ها منتظرت میمونم بعد یادم میاد که رفتی ، نمیدونم چرا قاط زدم ، حوصله هیچی را ندارم همه چیز برام تکراری شده ، دارم روی ادامعه شعره کار میکنم یک شعری هم میخوام فقط در وصف هانی بگم نمیدونم میتونم یا نه اما همچین فکری در سر دارم ...

راستی اسم برای گروه انتخاب کردم الانم دارم وبلاگ میسازم براش بعد خبرت میکنم بری ببینی ، خیلی حرف ها بود میخواستم بگم یادم رفت همه را ....

 


موضوعات مرتبط: تیام و هانی ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 25 اسفند 1392برچسب:, ] [ 23:56 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار قفل کودک در ویندوز

Key Freeze 1.2

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

توسط نرم افزار Key Freeze میتوانید ماوس و کیبورد کامپیوتر خود را به راحتی و سریع قفل کنید.

 

این نرم افزار برای زمانی مفید است که فرزند خردسال شما همان اطراف است و شما میخواهید برای لحظاتی از پای سیستم بلند شوید. به این ترتیب خیالتان راحت است که نمیتواند خرابکاری کند!

 

وقتی ماوس و کیبورد را با این نرم افزار قفل میکنید، دسکتاپ شما در پشت پنجره این برنامه همچنان مشخص است. و هر چیزی که در دسکتاپ در حال اجرا بوده ادامه پیدا میکند. حتی اگر یک فیلم یا موسیقی در حال پخش باشد. فقط در این حالت ماوس و کیبورد کار نمیکنند.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، امنیت، ویندوز، سرگرمی های دسکتاپ، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, ] [ 16:3 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار جلوگیری از دسترسی برنامه ها به اینترنت

Firewall App Blocker 1.3

 

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

گاهی اوقات ممکن است بخواهید از دسترسی یک برنامه خاص به اینترنت جلوگیری کنید. مثلا ممکن است آن برنامه در صورت اتصال به اینترنت، غیر فعال شود. و یا ممکن است برنامه ای بدون اجازه شما دائما به اینترنت وصل شده و خودش را آپدیت کند و ترافیک گرانبهای شما را مصرف کند.

 

در این موارد، یکی از متداول ترین روش ها این است که آن برنامه را در فایروال ویندوز قرار دهید تا نتواند به اینترنت متصل شود.

در این مورد قبلا مقاله ای در سایت نوشته ایم:

آموزش قرار دادن یک برنامه در فایروال ویندوز

 

اما اگر روش دستی قرار دادن برنامه ها در فایروال ویندوز برای شما سخت است، میتوانید از یک نرم افزار کمکی استفاده کنید.

 

نرم افزار Firewall App Blocker به عنوان یک رابط بین شما و فایروال ویندوز عمل میکند. و توسط آن میتوانید به سادگی هر برنامه دلخواهی را در فایروال قرار دهید تا جلوی اتصال آن برنامه به اینترنت را بگیرید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, ] [ 16:1 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ساده نمایش سرعت و میزان مصرف اینترنت

Net Speed Monitor 2.5

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

نرم افزارهای زیادی با انواع امکانات مختلف برای نمایش سرعت و مقدار مصرف اینترنت وجود دارند که گزارشات کاملی ارائه میکنند. نمونه این نرم افزارها قبلا در سایت سرزمین دانلود معرفی شده است.

 

ولی آیا شما به عنوان یک کاربر عادی نیازی به این گزارشات پیچیده دارید؟ اگر پاسختان منفی است، در این مطلب با ما همراه باشید تا یک ابزار کوچک و بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Net Speed Monitor میتواند سرعت لحظه ای اینترنت شما به صورت خلاصه و مفید در نوار وظابف ویندوز (Taskbar) نمایش دهد. به این ترتیب در هر لحظه و در حال انجام هر کاری که باشید به راحتی میتوانید سرعت اینترنت خود را مشاهده کنید. که شامل سرعت آپلود (U) و سرعت دانلود (D) است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:57 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 انتقال برنامه و بازی های نصب شده از درایو ویندوز به یک درایو دیگر

SymMover 1.5

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

با خواندن اسم مطلب خوشحال شدید؟ حق دارید! این مشکل بسیاری از کاربران است.

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک نرم افزار یا بازی سنگین را روی ویندوز خود نصب کنید و با خطای کمبود فضای دیسک سخت (Low Disk Space) مواجه شوید. بعضی از نرم افزارها امکان تعیین اینکه در کدام درایو نصب شوند را ندارند. و مجبورید آنها را در درایو پیش فرض ویندوز (درایو C) نصب کنید. حالا اگر فضای درایو ویندوز شما پر باشد با مشکل مواجه خواهید شد.

 

برخی از بازی های جدید کامپیوتری شامل چندین DVD هستند و نصب آنها فضای زیادی از درایو ویندوز را اشغال میکند. علاوه بر این، پر شدن درایو ویندوز باعث کندی سیستم عامل میشود.

 

راه حل چیست؟ انتقال برنامه ها و بازی های نصب شده به یک درایو دیگر (مثلا از درایو C به درایو F)

 

اما این انتقال به صورت عادی ممکن نیست. مثلا اگر شما فولدر نرم افزاری را از داخل Program Files درایو C به یک درایو دیگر منتقل کنید به احتمال زیاد آن نرم افزار دیگر کار نخواهد کرد. چون آدرس محل ذخیره سازی آن در inf های ویندوز و همچنین رجیستری ذخیره شده است و انتقال آن باعث عدم اجرا یا اختلال در اجرا میشود.

 

اما یک نرم افزار کوچک و کاربردی مشکل را حل کرده است. نرم افزار SymMover میتواند علاوه بر انتقال فایل های مربوط به هر نرم افزار یا بازی، تغییرات لازم را نیز در ویندوز انجام دهد. به این ترتیب برنامه منتقل شده بدون مشکل کار خواهد کرد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، درایو PC، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:55 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ویرایش منوی کلیک راست

FileMenu Tools 6.6

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

تا کنون نرم افزارهای زیادی برای مدیریت و ویرایش منوی کلیک راست به شما معرفی کرده ایم. در این مطلب نیز میخواهیم نرم افزار دیگری معرفی کنیم که توسط آن میتوانید منوی کلیک راست ویندوز خود را ویرایش کرده و گزینه های موجود در آن را به دلخواه خود تغییر دهید و یا حذف و اضافه کنید.

 

نرم افزار FileMenu Tools نسبت به سایر نرم افزارهای ویرایش کلیک راست، حجم بیشتری دارد. و این هم به دلیل امکانات فراوان این نرم افزار است.

 

اگر قبلا به گزینه های موجود در کلیک راست ویندوز خود دقت کرده باشید حتما دیده اید که برخی از گزینه ها همیشه ثابت هستند و وجود دارند. (مثل گزینه Properties) . اما برخی از گزینه های دیگر برای فایل های مختلف فرق میکنند. به همین دلیل به منوی کلیک راست، منوی فایل (File Menu) هم گفته میشود.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار FileMenu Tools را برای شما آماده کرده ایم که توسط آن میتوانید امکانات منوی کلیک راست را مدیریت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، سرگرمی های دسکتاپ، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:49 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 نرم افزار دانلود اتوماتیک و آپدیت درایورهای سیستم

DriverEasy Professional 4.6

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

همه سازندگان قطعات سخت افزاری دارای وب سایت رسمی هستند که معمولا جدیدترین درایورهای محصولات خود را در آن قرار میدهند. به این ترتیب کاربران میتوانند با مراجعه به سایت سازنده هرکدام از قطعات سیستم خود، آخرین درایور آن را دانلود و نصب کنند تا سخت افزار مورد نظر در بهترین وضعیت کار کند.

 

یا مثلا اگر ویندوز خود را از 7 به 8 ارتقا دهید شاید یکی از سخت افزارهای شما (مثلا کارت صدا) به درستی کار نکند. در این موارد نیز باید درایور سازگار با ویندوز خود را دانلود و نصب کنید.

 

اما دانستن مدل همه سخت افزارهای سیستم، مراجعه به همه سایت ها، پیدا کردن تک تک درایورهای مورد نیاز، و دانلود آنها کار وقت‌‌گیر و سختی است. به همین دلیل در این مطلب نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که کارتان را آسان میکند.

 

نرم افزار DriverEasy قادر است به صورت اتوماتیک همه سخت افزارهای سیستم شما را شناسایی کرده و جدیدترین نسخه از درایورهای سازگار با ویندوز شما را دانلود و نصب کند. به این ترتیب عملیاتی که ممکن است یک روز کامل از وقت شما را بگیرد تنها در چند دقیقه و با چند کلیک ساده انجام میشود.

 

نرم افزار DriverEasy قادر به دانلود و آپدیت درایور این سخت افزارها است:

درایور مادربرد، درایور کارت صدا، درایور کارت گرافیک، درایور مودم Dialup و ADSL،

درایور کارت شبکه، درایور پرینتر و اسکنر، درایور ماوس و کیبورد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ویندوز، سیستم عامل ویندوز، درایو لب تاپ، کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, ] [ 22:44 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار نظارت بر سایر کامپیوتر های شبکه

Classroom Spy Pro 3.9

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار Classroom Spy را برای شما آماده کرده ایم. اگر بخواهیم اسم این نرم افزار را ترجمه کنیم، باید اسم آن را نرم افزار جاسوس کلاس درس بگذاریم. شاید این نام گذاری بر اساس ذهنیت اولیه سازندگان آن انتخاب شده است. احتمالا وقتی ایده این نرم افزار به ذهن سازندگان آن رسیده است، اصلی ترین کاربرد آن را نظارت بر کامپیوترهای دانش آموزان در کلاس درس دانسته اند.

 

اما این نرم افزار فقط برای کلاس های مدرسه نیست. از این نرم افزار میتوان برای نظارت بر سایر کامپیوتر ها در هر شبکه ای استفاده کرد. شبکه خانگی، اداری، شرکت های بزرگ و کوچک، سایت های مدرسه و دانشگاه، و ...

 

اگر کامپیوترهای مبدا و مقصد به اینترنت متصل باشند، توسط نرم افزار Classroom Spy حتی از راه دور میتوان به کامپیوتر هایی که در یک شهر یا کشور دیگر قرار دارند نیز متصل شد.

 

این نرم افزار را میتوان مشابه نرم افزار Team Viewre دانست. که البته امکانات آن کمتر بوده و در نتیجه کار با آن ساده تر است. توسط این نرم افزار میتوانید دسکتاپ و فعالیت سایر کامپیوترهای شبکه را مشاهده کنید. و همچنین توسط ماوس و کیبورد کنترل آنها را بر عهده بگیرید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، SERVER و شبکه، کاربردی، ابزار سخت افزار، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, ] [ 22:38 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ضبط صدا، با قابلیت شروع و توقف اتوماتیک

Snooper 1.3

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

در بسیاری از دستگاه های ضبط صدا (مخصوصا ضبط های حرفه ای و خبرنگاری) ، امکان تشخیص صدای محیط وجود دارد. یعنی به محض اینکه صدایی در اطراف دستگاه شنیده شود، شروع به ضبط میکند. و هر وقت سکوت برقرار شود ضبط متوقف میگردد. به این قابلیت در اصطلاح Voice Activated Audio Recording (آغاز ضبط با تشخیص صدا) گفته میشود.

 

هدف از این قابلیت این است که وقتی هیچ صدایی وجود ندارد چیزی هم ضبط نشود. چنین قابلیتی در برخی از دوربین های مدار بسته هم وجود دارد.

 

در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید همین قابلیت (ضبط صدا به محض تشخیص آن) را با میکروفن معمولی کامپیوتر انجام دهید.

 

نرم افزار Snooper برای ضبط اتوماتیک و مخفیانه صدا طراحی شده است. فرض کنید میخواهید صدای اتاق کودک خود را وقتی که در منزل نیستید ضبط کنید تا بفهمید وقتی در منزل نبوده اید گریه کرده است یا خیر. اگر این کار را با یک نرم افزار معمولی ضبط صدا انجام دهید، بعد از اینکه برگشتید باید یک فایل صوتی چند ساعته را گوش کنید تا ببینید در جایی از آن صدای گریه شنیده میشود یا خیر. اما این نرم افزار کار را ساده کرده است و به محض اینکه صدایی به گوش برسد شروع به ضبط صدا میکند. و چند ثانیه بعد از برقراری سکوت هم ضبط را متوقف میسازد.

 

این نرم افزار میتواند کاربرد های زیادی داشته باشد و شما را از خرید یک دستگاه ضبط حرفه ای بی نیاز میکند.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، پخش کننده فیلم و صدا، اداری و کاری، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, ] [ 22:32 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 سلام ، نظراتت را دیدم اما از دستت خیلی دلخورم تو نظر دیروزی که برام گذاشته بودی قرار بود امروز عصر یا شب بیای باهم حرف بزنیم یک شعر گفته بودم دوست داشتم اخرین باری که درسال 92 حرف میزنیم به یاد ماندنی بشه میخواستم اخرین شعر 92 و خاطراتش را تو دفترم بنویسم اما نیامدی الان ساعت ده و نیم هست یک ساعتی هست توی روم منتظرتم اما وقتی این نظر را دیدم دیگه از اومدنت نا امید شدم و کلی ازت دلگیر که نمیدونم میتونم ببخشمت یا نه میخواستم یه دعا برای تحویل سال بگم و ...... کلی برنامه داشتم همه را هیچی کردی 

اما چون دیدم از خاطره ها گفته بودی میخوام منم از خاطره ها بگم البته من حافظه ی خوبی مثل تو ندارم و انقدر از دستت ناراحتم که نمیتونم دفتر خاطرم را هم بیارم بخونم و گلچینش را بنویسم اما خب تا حدودی یادم هست که بگم :

اگه اشتباه نکنم اخرهای ماه مهر بود که شما تازه اومده بودی روم یکبار اومدی خ من اول بار ازم پرسیدی عکس خودت هست یا نه اینجا بود که اولین حرف ها را باهم زدیم

بعدم با تست های روانشناسی (در حد تیم ملی ) شما شروع شد و با بحث در مورد امام زمان و شعر بالا گرفت .

بعدم هی باهم صحبت کردیم تا دیگه به هم عادت کردیم و امتحانات نمره و خانواده و درد دل و همه چیز را گفتیم .

اما همون طور که برخی چیز ها را تو درباره من میدونی منم بعضی صفت ها را از تو میگم :

خون گرم - صبور - عاشق شعر - بسیار حساس - وقتی هم که بهش برمیخوره یا روی نقطه ضعفش دست میزنی دیگه واویلا و .....

دوست داشتنی هات بردار کوچیکت ، دوباره شعر ، جمکران و البته از اخلاق استاد راهنمات هم خوشت میاد اما در مورد یکی از نظراتت که گفته بودی بعد از 15 فروردین اگه نیومدم ..... خیلی ازت ناراحت شدم و از تو انتظار همچین حرفی را نداشتم

الان دوباره دارم میرم پیش مادربزرگم میدونی ارزوم چیه یک نظر بزاری که حاوی یک قرار ملاقات دیگه باشه قبل از عید 

میخوام قبل از سال جدید ببینمت پس عید را بهت تبریک نمیگم .... فعلا بای


موضوعات مرتبط: تیام و هانی ، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, ] [ 22:4 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 سلام هانی جان

گفته بودی امروز بیام عصر یا شب اومدم هم عصر و هم الان شب هر چی بودم نیامدی باهات یکار مهمی هم دارم

من نمیتونم یک ماه دوری را تحمل کنم هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانی

هر وقت میتونی بگو تا من بیام ولی بدون اگه بدون خداحافظی بری ناراحت میشم 


موضوعات مرتبط: تیام و هانی ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, ] [ 22:33 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار بهینه سازی کارت گرافیک، برای اجرای بهتر بازی ها

NVIDIA GeForce Experience 1.8

 

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

برای بهینه سازی کارت گرافیک، چه گزینه ای بهتر از نرم افزاری که NVIDIA ارائه کرده است میتوان پیدا کرد؟

 

NVIDIA بزرگترین تولید کننده کارت گرافیک در جهان است. و سری کارت های GeForce جزو پرطرفدار ترین کارت گرافیک ها برای انجام بازی های کامپیوتری هستند.

 

اما کارت گرافیک هم مثل سایر سخت افزارها زمانی میتواند در بهترین بازدهی خود عمل کتد که نرم افزار (درایور) مناسب آن نیز نصب شده باشد. و همچنین سایر بخش های ویندوز سازگاری لازم برای بهترین راندمان گرافیکی را داشته باشند.

 

نرم افزار NVIDIA GeForce Experience میتواند کارت گرافیک شما را بهینه سازی کند. این بهینه سازی شامل آپدیت درایور کارت گرافیک و مدیریت سیستم برای افزایش راندمان گرافیک است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، گرافیک، نمایشگر و ویرایش گر عکس، گالری گرافیک و پلاگین، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:56 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار افزایش سرعت ویندوز

Uniblue SpeedUp MyPC 5.3

 

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

شاید بارها از خود پرسیده باشید که نرم افزارهای افزایش سرعت ویندوز دقیقا چه کاری انجام میدهند؟ و یا مگر ممکن است یک نرم افزار بتواند سرعت ویندوز را افزایش دهد؟

 

حقیقت این است که اصلی ترین عامل در تعیین سرعت ویندوز، سخت افزارهای شما هستند. مثل CPU, Ram, Graphic و ...

اما برخی مشکلات نرم افزاری میتوانند سرعت ویندوز را کاهش دهند.

 

وقتی شما ویندوز را تازه نصب کرده اید، سرعت بسیار خوبی دارد. اما به مرور کند میشود. این کاهش سرعت مخصوصا در هنگام بالا آمدن ویندوز (Boot) و هنگام اجرای بازی ها و نرم افزارهای سنگین مشخص میشود.

برخی از دلایل کند شدن ویندوز عبارتند از:

- بزرگ شدن رجیستری ویندوز و در نتیجه کاهش سرعت دسترسی به آن

- قرار گیری برنامه های مختلف در Startup ویندوز

- وجود فایل های بی مصرف باقی مانده از نرم افزارهای مختلف

- نصب درایور های ناقص سخت افزاری

- اجرای برنامه های سنگین در پس زمینه ویندوز

 

کاری که نرم افزارهای افزایش سرعت ویندوز انجام میدهند این است که مواردی که باعث کاهش سرعت ویندوز شده است را برطرف میکنند. مثلا رجیستری را پاکسازی و کوچک میکنند، فایل های بی مصرف را شناسایی و حذف میکنند، و ...

بنابر این در بهترین حالت، سرعت ویندوز شما مشابه زمانی خواهد شد که تازه ویندوز نصب کرده اید.

 

یکی از بهترین نرم افزارهای افزایش سرعت ویندوز، Uniblue SpeedUp MyPC است که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، سیستم عامل ویندوز، بهینه سازی ویندوز، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:54 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم

QuickTime Pro 7.7

 

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

مجموعه نرم افزارهای چندرسانه ای کوئیک تایم (QuickTime) جزو قدیمی ترین و با سابقه ترین نرم افزارهای مالتی مدیا هستند. این نرم افزار در ابتدا برای سیستم های مکینتاش طراحی شد و پخش کننده فرمت مخصوص خود بود. اما با فراگیر شدن فرمت های صوتی و تصویری کوئیک تایم، نسخه های مخصوص ویندوز آن نیز ارائه شد تا کاربران ویندوز هم بتوانند از رسانه های مبتنی بر Quick Time استفاده کنند.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام نصب یک نرم افزار، پیغام خطایی مبنی بر نصب نبودن QuickTime ظاهر شود. این مسئله به دلیل استفاده فراگیر از کدک های کوئیک تایم در نرم افزارهای چندرسانه ای است.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار QuickTime Pro را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار شامل Player مخصوص پخش فیلم و آهنگ، و همچنین مجموعه کامل Codec های کوئیک تایم است. یعنی اگر برای نرم افزار دیگری نیز نیاز به کوئیک تایم داشته باشید با نصب این برنامه مشکل برطرف خواهد شد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، پخش کننده فیلم و صدا، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:46 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 انتقال برنامه ها و بازی های نصب شده اندروید، از حافظه داخلی به کارت حافظه

App 2 SD 3.2 Android

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

یکی از مشکلات رایج کاربران موبایل های اندروید، پر شدن حافظه داخلی موبایل است. زیرا به صورت پیش فرض همه بازی ها و نرم افزارها در حافظه داخلی گوشی نصب میشوند و امکان نصب آنها بر روی کارت حافظه (SD Memory) وجود ندارد.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای نصب یک بازی پرحجم مجبور شده اید یک بازی دیگر را Uninstall کنید تا فضای کافی داشته باشید.

 

اما خبر خوب اینکه نرم افزاری وجود دارد که میتواند نرم افزارها و بازی های نصب شده را به کارت حافظه منتقل کند. و به این ترتیب فضای بسیار زیادی از حافظه داخلی موبایل شما آزاد میشود.

 

نرم افزار App 2 SD از بین چندین نرم افزاری که همین کار را انجام میدهند جزو بهترین اپلیکیشن ها است. نسخه جدید این نرم افزار چند روز پیش منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، عمومی، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:41 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار پاکسازی حافظه و افزایش سرعت موبایل های اندرویدی

Clean Master 4 Android

 

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

سیستم عامل موبایل هم مثل ویندوز نیاز به مراقبت و پاکسازی دارد. یعنی باید به طور منظم فایلهای اضافی که از نصب و حذف اپلیکیشن های مختلف باقی مانده است را پاک کنید. در غیر این صورت سیستم عامل موبایل شما به مرور کند میشود و کارایی قبل را نخواهد داشت.

 

شاید شما هم متوجه شده باشید که وقتی یک گوشی جدید میخرید یا گوشی فعلی خود را Flash یا Root میکنید سرعت آن بسیار خوب است. اما به مرور زمان سرعت آن کم میشود. دلیل این اتفاق، انباشته شدن فایل های اضافی در حافظه، و یا اشغال شدن Ram و پردازنده توسط برنامه های بی مصرف است.

 

اگر آشنایی کامل به سیستم عامل اندروید ندارید و یا نگران هستید که با پاک کردن دستی فایل ها به سیستم عامل خود صدمه بزنید، میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص پاکسازی موبایل های اندرویدهستند استفاده کنید.

 

نرم افزار Clean Master یکی از برنامه های جدید برای بهینه سازی و پاکسازی موبایل است. این نرم افزار بر روی تمام موبایل ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب بوده و استفاده از آن به همه دارندگان دستگاه های Android توصیه میشود.


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 18:14 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار گوگل ارث، مخصوص موبایل (اندروید)

Google Earth 7.1 Android

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

احتمالا بیشتر شما با نرم افزار گوگل ارث (Google Earth) آشنا هستید. توسط این نرم افزار میتوانید نقاط مختلف کره زمین را با استفاده از ماهواره های اختصاصی گوگل مشاهده کنید. دوربین های بسیار پیشرفته ای بر روی این ماهواره ها نصب شده که میتواند نقاط مختلف کره زمین را رصد کرده و اطلاعات جغرافیایی، آب و هوا، و حتی جزئیات کوچه ها و خیابان ها را با بزرگنمایی نمایش دهد. حتی میتوانید منزل و محله خود را با کمک این دوربین ها پیدا کنید.

 

این نرم افزار برای آشنایی با نقاط مختلف کره زمین بسیار مناسب است. و با آن میتوانید در هر زمان که مایل هستید دور دنیا را بچرخید!

 

در این مطلب، نسخه اندرویدی این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم. که بر روی موبایل ها و تبلتهایی که سیستم عامل Android دارند قابل استفاده است. البته برای مشاهده جزئیات نقشه ها باید به اینترنت متصل باشید. (توسط GPRS و یا WiFi)


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 18:11 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اینم یادگاری از من در ای دنیایی مجازی ... ..سلامی چو بوی خوش آشنایی.. ..بدان مردم دیده ی روشنایی.. به وبلاگم خوش اومدین امیدوارم لحضات خوشی را در وبلاگ بگذرونید .. نظر یادتون نره ............................................... دانلود در ادامعه مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود رایگان و آدرس downloadfreevillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
اسفند 1394 بهمن 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 340
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 340
بازدید ماه : 5368
بازدید کل : 139434
تعداد مطالب : 598
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک